sunday night!

helloj!

En lördag kväll brukar man väl vara glad på? Visst jag är glad nu men höst lovet är juh snart sluut :(

Men jag gör väl det bästa av situationen (lyssnar på Milow med ansiktsmask). nu har jag inte bloggat på ganska länge men under den tiden så har jag varit hos tandläkaren två grr :S Östergarns tandhälsa :)
jag har fått nån konstig sak som gör att jag inte kommer att få hål eller karies :) Intressant....

Äntligen har jag gjort något nyttigt på datan (räkna bort crazy taxi och andra facebook spel), Jag har ränsat på min Ipod lista på itunes så nu njuter jag av den igen :D men än så länge gäller fortfarande spotify när man är inomhus :P men jag fick ta ett avbrott och har tagit bort alla lister och målat dom för att gipsplattorna har kommit :P

Ikväll blir det kykling, smoothie tv :)
Ha det bra tills på måndag (jag syftar inte på dejj fanny(som nyss fått lov) så ta inte åt dej)♥


Kommentarer
Postat av: Sara (:

sunday night? hur bra är du på engelska egentligen.. ^^

2009-10-24 @ 23:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0