Sara och feber natt :S

hejj :9

Två dagar sedan Elsas födelsedag och Sara har bott hos oss i två dagar :)
Igår var Alba här ett tag också och det var jätte kul att träffa henne, det ända problemet var att jag hade feber :/
men den gick över under natten :)

Morgonen har varit något dramatisk efter att Sara kom in rusande med en liten fågel som flygit in i fönsterrutan...
Jag och elsa tänkte att vi skulle hämta vår gamla undulatbur så vi rusar ut och Sara ropar efter oss att FÅGELN HAR FLYGIT IVÄG...i huset....
så efter en halvtimmes fågel jagande på övervåningen så fick vi till slut ut den, men sara är inte nöjd. hon ville göra den tam så nu ska vi ut och leta efter kråkburar och se om vi jag rädda nån kråka som har klippta vingar :P en sån kan man väl ha tam :)

  Jag och sara för 2 år sen x'D


Kommentarer
Postat av: JULIAJAKOBSSON

frågestund på min blogg, vad vill du veta?

svaren kommer på fredag, du kan alltså fråga ända till dess!



- du frågar, jag svarar! :)

2009-10-21 @ 14:46:15
URL: http://strumpsuck.blogg.se/
Postat av: Sara (:

men jaa? >.<

2009-10-24 @ 23:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0