Random day =0 :D


något blött trycks mot min kind och ett muller hörs. jag öppnar ögonen försiktikt och ser vickan stå och dräggel-spinna framför mig. Åh, varför måste man älska katterna när dom väcker en 20 i 9 genom at dräggla på en och sedan stå och stampa på ens mage, :O :S men sedan kom juh snejki oxå och han e juh för tjock o gosi :)

Men dagen var juh redan planerad så jag hoppar ner i ett varmt gosigt bad  (efter att jag puttat in vickan under Elsas täcke *mohaha*) .
Nån byggsnubbe skulle komma idag med gipsplattor till väggarna så jag måste ta bort några lister i mitt rum, planerar att jag ska göra det samtidigt som jag laddar hem lite bra musik till min Ipod så jag kan ut och springa senare....men mitt i harmonin så fungerar inte internet :O:O:O

Jag får vredes utbrott och gör smoothie med stress och mamma räcker mig fort en bok och självkänsla :P ganska bra faktiskt :)
Men nu har pappa fixat internet och jag är glad :)

Vickan ;(                       Snejki :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0