Mys med Sara :)

shuu :D

Idag hart en hård dag och tvingast lämna ifrån mig min mobil på lagning...det var svårt :/ 
Jag spenderade pengar med gott samvete eftersom dom gick till födelsedagspresenter till Elsa som fyller 16 på måndag (gratta henne då på http://hubbelibubb.blogg.se )

Sara köpte en super mysig vinterjacka :) och nu sitter hon bredvid mig och försöker komma på alla coola ljud hon kan göra med munnen, riktigt underhållande :P
Vi ska titta på bonde söker fru (xD) och oskyldigt dömd :O:D
Och ofc smoothie och ansikt mask är ett måste i dagens läge :P

ojdå, vi missa visst bonde söker fru, vi flyttade ut våra sängar i tv rummet och det var jätte jobbigt, shit vad lat jag e :/

  love <33

(åh, jag har 4500 ungefär till en systemkamera :P en 11 000 NIKON D80 ska det bli)
If I was a rich girl, NaNaNaa Na NaNa Na Na Nananana

Kram





Kommentarer
Postat av: Sara (:

Hur mycket kostar den då? :D

2009-10-17 @ 19:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0