Kväll utan tv :O

heluu :)

Ingen tv :) *stolt* fastjag och elsa har istället spelat alla spel på spela.se där man ska på något sätt rymma eller nåt :S
Skit tråkigt men man kan inte sluta :(
Jag kanske ska göra smoothie eller ta lite glass och läsa boken mamma gav mig =P

Jag har varit så slö idag...imorgon så SKA jag ut en sväng !
Jag har planerat att det här höstlovet ska jag inte bara ligga och såsa mej :P
Det är inte rättvist, Elsa är lat på det viset att hon äläskar att sova och såsa sig men har hon väl kommit igång med ett projekt så är hon i full fart,

jag orkar inte göra det jag måste göra och gör gärna, otroligt onödiga saker =/
jag orkar inte ens göra smoothie till mig själv....???

Jag är bra myskoo :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0