A day passet away

heei!
Jag hade tillslut tvingat mig upp till datan på rummet och börjat ladda hem bra låtar så att jag skulle ut och springa, då ringer Sara och jag cyklar till henne (det var skit jobbigt :S)
Men vi tar en liten jogging/powerwalk runda och pratar om mysiga (och en riktigt omysig, you know Sara) saker :)

Tro det eller ej men sedan satte vi oss i förrådet och åt cheese balls :P
Bor man på landet så finns det inte så mycket att göra :P
Men när cheese ballsen är slut så gick vi in och försökte slå sebbes rekord i Crazy taxi x)

Väl hemma så börjar jag och Elsa laga mat och det blir kinesiska köttbullar och nudlar i sötsur sås :9
Ja det gick väl lite sådär om vi ska snacka om mig och köttbullarna och vi blandar in grovhackad lök och mixad köttfärs :S

Nu ska jag slå in presenter till Elsa :O

/Love


Kommentarer
Postat av: Sara (:

passet?! jag tror det finns någon som behöver ta extra lektioner! ;D

2009-10-24 @ 23:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0