Trååkaar ... -.-

hell-oj!

Sara har åkt hem...hon fick inte sova en dag till!! :(
Nu sitter jag och tråkar framför och lyssnar på tråkig musik "/
-ja jag kan så världs rekord i tråkigt liv!

Studiedagen var bra men jäkligt synd att den är över snart!
Brukar men inte längta förjääkligt mycket efter julen vid den här tiden??
Jag längtar bara lite efter julafton men längtar JÄÄÄTTE mycket efter sommaren!!
Att sitta i båten, sola järnet med Fanny, skratta med Sebbe, jonte, fanny och elsa i tältet, Cykla mitt i natten med kålor i gomen så man låter problemat kul när man pratar >,<
Ro mitt i natten på ett helt stilla hav och nästan somna till vågornas kluckande....FAN vad jag älskar deet!!
Pussar :)



NJUUT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0