oj oj oj!!

hejsan!

nu har jag typ inte bloggat på sjuukt länge (promise, ångest varje dag) !
men nu måste jag väl rycka upp mig :O Mobilen kom i tisdags så fina bilder kan ni räkna med igen, aven elsas bilder på mig som hon tagit med hennes kamera kommer ut :D
Alla kontakter försvann efter lagningen på mobilen så messa mej med ditt namn på :
0732444599 :D

någon mer än jag som längtar sjuukt mycket till julafton och är riktigt trött på det här trista regn vädret??
tiden går så sjukt långsamt när det är mörkt och grått ute "/ lite snö har kommit men det ligger bara pytte lite i visby, hemma här är det bara blött och kallt :(

Tog vaccinering mot grissjukan i går...sara stannade hemma för biverkningar men den största skadan jag fick var ont i amren, kunde fasen inte lyfta den på hela dagen :( men hellre det är svininfluensan :P

I onsdags insåg jag att miin kondis verkligen behöver en liten knuff i ryggen! vi hade simtest och herre gud vad jobbigt det var, sjukt med träningverk :P

puss kram :D

 jag om några veckor ;P


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ni kan ju komma hit och njuta av mitt regn istället (A)

2009-11-05 @ 19:02:57
URL: http://endlesspeace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0