Lugnt igen :)

Hej!!

Gårdagen var underbar!! Tjejerna (Nathalie, malin, Sara, Alice & Louise) kom hem till min stuga och Mor, Far och systern fick inte längre vara hemma ;9
Malin fick sin födelsedag firad och alla fick sjukt kul :D
Vi tittade på Drag me to hell och epic movie (salig blandning xP). Ofc Drag me to hell först så att man kunde lugna ner det med lite gott skratt så var allt glömt :D
Det andra vi gjorde förutam att mysa ska vi inte ens komma på tal om xD Det är juh oss vi snackar om ;P

Just nu sitter jag och skriver en så tydlig önskelista som möjligt och gosar med tant-madde :) Sjunger med i here we go again såklart och tänker på ångbad och smoothie som står med på kvälls planeringen :D
Idag så beställde jag lite från h&m som kommer nästa vecka :)
En svart tröja med palietter (stavning????), en bikini överdel (förras bygel bröts av i tvätten) som jag ska ha när ska simma med Sara :) och även en sport-bh som kommer lite senare :D
Kondom uppblåsning :P

Grattis gmn <3<3(hade ingen annan bild)
hahaha
Jag och Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0