hungriig....

hellu :)

Igår var det gäster på kvällsplaneringen! förrätt baguetter i ugn sedan guacemole eller nåt mysko och sedan blev det nån gryta och sist yoghurt med honung och nötter ;P

men ikväll är det familje kväll med pappas cilli con carne :D
jag håller på att svälta så det är bra att det blir nåt gott :P

Just nu sitter jag, eller ligger jag i sänger med laptopen som värmer min mage och lyssnar på Pixie lott, geekar
resturant city och chattar med söta Julia :D
Idag har jag målar nästan alla listerna(ja jag är seg) och inte sovit nåt på hela helgen!
Fredag kväll och lördagen spenderade jag i Saras soffa. barnpogram blandat med Maffia film = pefect
Och i morse väcktes man av en tjock och vrickad varelse som la sig på ens mage...tungt sedan kom en smal morsa till denna tjocka saken och väckte systern min och sedan försökte slåihjäl den tjocke....kl. kvart över åtta

but happy again :P

Tjockis & och den där andra

Snodde bilderna från Elsas blogg (moaaha) http://hubbelibubb.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0