helg igen!

 helloj!!

äntligen helg igen som är full planerad med måla rummet och dricka varm choklad!!
Var på sången idag och sjöng apoligize och nån ny jätte svår sång :) kom hem typ halv åtte så jag är verkligen jätte trött :/

igår fick jag inte längre ha min data nere i vrdagsrummet så jag fick plocka ihop den och sitter nu vid mammas dator "/ men det är helt okej den är inte lika trög som min e :P

min mobil dampar lite :( jag kan inte skicka eller få mms :S den säger att jag ska göra nån inställning och när jag klickar på fortsätt så står det att jag skakontakta min tjänstleveransoperatör eller nåt sånt :( nån tekninsk som fattar??

Jag längtar så sjukt mycket efter jul!! (ännu mer efter sommar) Särskilt att klä upp sig till julafton! allt är juh så sjukt mysigt!
Saknar de så mycket :/

pussar <33

  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0