Funderar...

Hejsan!
Idag vaknade inte en så pigg och glad Stella. Finnar, skitigt hår och blek, så var min första syn!
Idag måste jag verkligen ut i solen och få lite färg i mitt ansikte!! Det blåser ganska mycket så
 jag kan inte ut med båten :(
Värmen kom när Fanny kom och försvinner när hon åker hem.....!

♦Mina Föräldrars störtsta misstag var att flytta till den här hålan mitt i skogen på Gotland !!!
Min storasyster är född på Lidingö, varför inte bo kvar där? eller typ flytta till saltis för att få lite mer av Landet!
På gotland, Alltså inte på sommaren, så finns det typ bara:
Bik Bok, Cubus, Åhlens, h&m, kappahl, lindex, vila, MQ Som ligger i centrum!! Inte ens Gina tricot som till och med har stora reklam skyltar på Gotland....! Så man SKA inte bo på gotland, särskilt inte 45 minuter från visby!! :(

Kramar




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer tillbaka!

2009-08-22 @ 21:42:17
URL: http://endlesspeace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0